Diskuse

Zde máte prostor pro své komentáře, dotazy apod.

Upozornění: pokud ve svém příspěvku použijete více odkazů, může se stát, že se váš příspěvek na stránce nezobrazí kvůli podezření na spam, a bude tak nutné počkat na schválení administrátorem.

61 Comments

  1. Michala Lovětínská
    12.2.2023 @ 12:16

    Dobrý den, jmenuji se Michala Lovětínská. Jsem dlouholetou uživatelkou Kochleárního implantátu. Studuji obor Pediatrické ošetřovatelství na Zdravotně sociální fakultě na JU v Českých Budějovicích. Píšu bakalářskou práci na téma: ,,Péče o dítě s CI v domácím prostředí“, k této práci potřebuji udělat výzkum pomocí rozhovorů. K rozhovorům bych potřebovala ochotné rodiče a děti. Našel by se někdo v okolí Jindřichův Hradec a v okolí České Budějovice? Popřípadě mi napište email:lovetacka@seznam.cz
    Předem Vám moc děkuji.
    Přeji hezký den.

    Reply

    • SUKI
      24.2.2023 @ 19:40

      Milá paní Lovětínská. Pokud jste členkou Facebookové skupiny kochlearni.implantat, poradila bych Vám napsat vzkaz raději tam :). Přijde tam více lidí.
      Držím palce
      Leona Pejcharová

      Reply

  2. Pavel Bednář
    19.9.2022 @ 12:10

    Dobrý den, jakou máte zkušenost s povolením řídit osobní automobil? Bude mi 65 let, sluch jsem ztratil v důsledku onemocnění leukemií. Kochleár používám již 12 let. Ale momentálně řeším problém lékařského potvrzení způsobilosti řídit motorové vozidlo (povinné u všech řidičů od 65 let). Podle toho, jak si mě doktoři předávají a nikdo není ochotný rozhodnout. Mám dojem, že s touto situací nemají zkušenosti a tak mě posílají k někomu jinému, aby rozhodl za ně.
    Předem děkuji za radu
    Pavel Bednář

    Reply

    • MUDr.Zdenka Aksenovová
      5.10.2022 @ 8:07

      Dobrý den,
      podle Vyhlášky 277/2004 Sb. novela 2015 se u skupiny 1 – řidiči neprofesionálové sluch neposuzuje.